- Αρχική
- Ενημέρωση
- Αγγελίες Εργασίας
"Οι θέσεις εργασίας που ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα του Δήμου Παιανίας αναρτώνται προς ενημέρωση των πολιτών
και δεν φέρουμε οποιαδήποτε ευθύνη για το περιεχόμενο τους."
Η Skroutz Last Mile αναζητά υπαλλήλους αποθήκης στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Παιανία.
Η εργασία αφορά ευέλικτο ωράριο (5ήμερο - 8ωρο) το οποίο διαμορφώνεται σε συνεργασία με τον υπεύθυνο βάρδιας της αποθήκης.
Για τον παραπάνω λόγο, η δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενες βάρδιες (πρωί, απόγευμα, βράδυ) κρίνεται σημαντική.
Προσόντα:
• Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
• Γνώση χρήσης scanner
• Προσοχή στη λεπτομέρεια
• Ταχύτητά
• Οργάνωση και υπευθυνότητα
• Συνέπεια και αποτελεσματικότητα
Η εταιρεία προσφέρει:
• Αριστες συνθήκες εργασίας
• Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον
• Πλήρη απασχόληση
Αποστολή βιογραφικών στο hr.operations@skroutzdelivery.gr ή καλώντας τηλεφωνικά στο 2111994398 μεταξύ 10:00-18:00, από Δευτέρα έως Παρασκευή.
Η εταιρεία Globe Williams Hellas Facility Management Ε.Π.Ε. ενδιαφέρεται να καλύψει μία θέση στην περιοχή της Παιανίας.
Η θέση εργασίας αφορά τον τομέα της φύλαξης για σύμβαση αορίστου χρόνου πενθήμερης οχτάωρης απασχόλησης (40 ώρες εβδομαδιαίως).
Ζητείται επομένως φύλακας με άδεια Security η οποία να είναι σε ισχύ, ανεξαρτήτου ηλικίας για άμεση κάλυψη της θέσης.
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 6936 781709
E-mail: hrgreece@globewilliams.com
Η εταιρεία NEWREST ΕΛΛΑΣ (αεροπορικό & βιομηχανικό catering) η οποία εδρεύει στα Σπάτα Αττικής ενδιαφέρεται να προσλάβει τις παρακάτω ειδικότητες::
Λαντζέρηδες – Κυλιόμενα ρεπό και βάρδιες
Πλύσιμο εξοπλισμού ζεστής-κρύας κουζίνας
Καθαρισμός μηχανών των τμημάτων παραγωγής
Επιμελητές εφοδίων πτήσης- Κυλιόμενα ρεπό και βάρδιες
Έλεγχος τρόλει αεροπορικών εταιρειών ως προς την πληρότητα των εφοδίων
Παράδοση στο αεροσκάφος, καταμετρώντας μαζί με το πλήρωμα όλα τα εφόδια
Παράδοση επιπλέον παραγγελιών
Εργάτες φορτοεκφόρτωσης εφοδίων
Φορτοεκφόρτωση εφοδίων από τα Highloader και τα αεροσκάφη
Άλλες εργασίες φορτοεκφόρτωσης στην μονάδα
Βοηθητικό προσωπικό παραγωγής- Κυλιόμενα ρεπό και βάρδιες πρωί-απόγευμα
Πλύσιμο/κόψιμο λαχανικών/φρούτων
Μεριδοποίηση ζεστού/κρύου φαγητού και σαλατών
Παρασκευή σάντουιτς
Άλλες βοηθητικές εργασίες
Εργάτες αποθήκης αεροπορικού εξοπλισμού – Κυλιόμενα ρεπό και βάρδιες
Παραλαβή αεροπορικού εξοπλισμού και τακτοποίησή του
Τοποθέτηση συσκευασμένων προϊόντων στα τρόλει των αεροπορικών εταιρειών
Χειριστές ανυψωτικών μηχανημάτων – Κυλιόμενα ρεπό και βάρδιες
Μεταφορά εφοδίων με ειδικά φορτηγά (Highloader) και τοποθέτησή τους στο αεροσκάφος
Μεταφορά εφοδίων από τα αεροσκάφη στην μονάδα.
Για όλες τις ειδικότητες απαιτείται Πιστοποιητικό Υγείας Χειριστή Τροφίμων
Επιπλέον του ανωτέρω:
• Επιμελητές πτήσεων- δίπλωμα οδήγησης Β΄ κατηγορίας
• Χειριστές ανυψωτικών μηχανημάτων - Άδεια χειριστή 4ης ειδικότητας Α ομάδας
Όλοι θα πρέπει να γνωρίζουν Ελληνικά.
Για την έκδοση Δελτίου Ταυτότητας Εγκατάστασης, θα χρειαστούν:
Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας
Αντίγραφο ποινικού
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 210 3546260
E-mail: s.stamatelos@newrest.eu
Ο όμιλος UNISON Facility Services A.E., εταιρεία παροχής υπηρεσιών, ζητά:
Καθαριστές/ριες
Περιοχή: σύνορα Παιανίας - Κορωπίου (Karela Business Park)
Βασικές Αρμοδιότητες:
Καθαρισμός γραφειακών και κοινόχρηστων χώρων.
Προφίλ υποψηφίων:
• Διαθεσιμότητα για πενθήμερη απασχόληση
• Διαθεσιμότητα για μερική και πλήρη απασχόληση
• Επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά
• Ομαδικό πνεύμα εργασίας
Προσφέρονται:
• Άμεση πρόσληψη
• Μετακίνηση από και προς την εργασία (από κεντρικό σταθμό Προαστιακού - Μετρό)
• Άριστο εργασιακό περιβάλλον
• Διαρκής εκπαίδευση
• Προοπτικές εξέλιξης
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2130113362
Αποστολή αίτησης: https://apply.smartcv.co/unison/job/mpyo
Η Globe Williams Hellas Facility Management Ε.Π.Ε. ζητά να καλύψει για την ανάγκη της εταιρείας μία θέση στην περιοχή της Παιανίας.
Η θέση εργασίας αφορά τον τομέα της καθαριότητας για σύμβαση αορίστου χρόνου πενθήμερης εξάωρης απασχόλησης (30 ώρες εβδομαδιαίως).
Ζητείται κυρία (για να μπορεί να καθαρίζει και τις γυναικείες τουαλέτες) για καθαριότητα γραφείων, ανεξαρτήτου ηλικίας.
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 6936781709
Η UNISON Facility Services A.E., εταιρεία παροχής υπηρεσιών, ζητά για λογαριασμό πελάτη της:
Καθαριστές/ριες (Ανατολική Αττική)
Περιοχή: Σπάτα
Βασικές Αρμοδιότητες:
Καθαρισμός και συντήρηση εσωτερικών και εξωτερικών χώρων.
Προφίλ υποψηφίων:
• Διαθεσιμότητα για πλήρη απασχόληση
• Διαθεσιμότητα για κυλιόμενο πρόγραμμα εργασίας
• Ωράριο: 06:00-14:00 ή 14:00-22:00
• Επιθυμητό προσόν: Δίπλωμα οδήγησης Β' Κατηγορίας
• Προϋπηρεσία τουλάχιστον 1 έτος σε αντίστοιχη θέση
• Καλή γνώση ελληνικής γλώσσας
• Ομαδικό πνεύμα εργασίας
• Επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά
Προσφέρονται:
• Άμεση πρόσληψη. Ορισμένου χρόνου σύμβαση
• Άριστο εργασιακό περιβάλλον
• Διαρκής εκπαίδευση
• Προοπτικές εξέλιξης
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2130113362
Αποστολή αίτησης: https://apply.smartcv.co/unison/job/mpyo
Η UNISON Facility Services A.E., εταιρεία παροχής υπηρεσιών, ζητά για λογαριασμό πελάτη της:
Καθαρίστρια
Περιοχή: Παιανία
Βασικές Αρμοδιότητες:
Καθαρισμός εσωτερικών γραφειακών χώρων.
Προφίλ υποψηφίων:
• Διαθεσιμότητα για πενθήμερη μερική απασχόληση (ΔΕ-ΠΑ)
• Ωράριο: 8:30-10:30
• Επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά
• Ομαδικό πνεύμα εργασίας
Προσφέρονται:
• Άμεση πρόσληψη
• Άριστο εργασιακό περιβάλλον
• Διαρκής εκπαίδευση
• Προοπτικές εξέλιξης
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2130113362
Αποστολή αίτησης: https://apply.smartcv.co/unison/apply-nocv/od7v
Υπάλληλος Αποθήκης (Picker) στα Καλύβια Αττικής
Ποιοι είμαστε
Πάνω από 6.700 άνθρωποι, 5 logistics centers και περισσότερα από 230 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Και παρόλ’ αυτά, η αγαπημένη μας λέξη είναι το «μαζί». Μαζί πετυχαίνουμε τους στόχους μας. Μαζί μας εξελίσσεσαι. Μαθαίνουμε ασταμάτητα, ξεπερνάμε τον εαυτό μας, χτίζουμε το μέλλον μας. Γινόμαστε όλα όσα είμαστε, χάρη σε σένα!
Θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας; Ψάχνουμε Υπάλληλο Αποθήκης (Picker)!
Η θέση
Όλα μας τα εμπορεύματα περνάνε από τα χέρια σου! Συντονίζεις τις παραγγελίες και τις αποστολές τους μαζί με μια ομάδα περίπου 100 ατόμων. Με στόχο: την καθημερινή τροφοδοσία των καταστημάτων μας.
Μια μέρα στη δουλειά
Εδώ ξεπερνάμε τον εαυτό μας κάθε μέρα. Και αυτό ξεκινάει από τα πιο μικρά και καθημερινά μας καθήκοντα. Φαντάσου μια μέρα σου στη δουλειά:
• Είσαι η ψυχή της αποθήκης! Κάτω από όλες τις συνθήκες και… θερμοκρασίες. Τα εμπορεύματά μας περνάνε από εσένα πριν από όλους.
• Γνωρίζεις πάντα τι προϊόντα υπάρχουν στην αποθήκη, ποια πρέπει να φύγουν με τις παραγγελίες και ποια έχουν επιστραφεί. Μας υποστηρίζεις και μας βοηθάς ακόμα και στις απογραφές μας.
• Τα βήματα που ακολουθείς είναι συνήθως τα εξής: παίρνεις τις παραγγελίες - και μάλιστα μέσα από ένα εξελιγμένο σύστημα φωνητικών εντολών! -, επιλέγεις τα προϊόντα από τις παλέτες και σχηματίζεις νέες παλέτες έτοιμες να πάνε στο κατάστημα.
• Δουλεύεις σε ομάδα. Και αυτή δεν είναι μικρή, μπορεί να φτάσει και τα 100 άτομα.
Είσαι αυτό που ψάχνουμε;
Ας δούμε τα βασικά:
Πτυχίο και προϋπηρεσία; Δεν είναι απαραίτητα. Θέλουμε μόνο να αγαπάς το εμπόριο. Αν βέβαια έχεις και σχετική εμπειρία σε αποθήκες ή logistics centers, μιλάμε για μεγάλο ταλέντο! Η χειρωνακτική εργασία δε σε τρομάζει, ξέρεις ότι θα χρειαστεί. Όλοι μιλάνε για την ευγένεια σου: μπορείς εύκολα να γίνεις το επόμενο αγαπημένο πρόσωπο της ομάδας.
Τι σου προσφέρουμε εμείς
Ξέρουμε πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε την ομάδα. Είμαστε και φέτος Κορυφαίος Εργοδότης στην Ελλάδα (Top Employer). Γιατί δε σταματάμε ποτέ να προσπαθούμε. Μαζί μας, θα βρεις όλα τα παρακάτω:
• Αρχικό μηνιαίο μικτό μισθό στα 930€ (πλήρης απασχόληση).
• Πρόγραμμα εκπαίδευσης ενός μήνα: πριν μπεις στα βαθιά, φροντίζουμε να μάθεις όσα χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις δουλειά την επόμενη μέρα! Φυσικά και πληρώνεσαι παράλληλα.
• Μια δεμένη ομάδα: αυτό που μας ξεχωρίζει είναι η κουλτούρα της ομάδας μας, οι ευκαιρίες που βρίσκουμε για να κάνουμε πράγματα μαζί.
• 5μερη πρωινή εργασία με βάση πλάνο που θα ξέρεις πολλές μέρες πριν.
• Ιδιωτική ιατρική ασφάλιση. Η υγεία σου είναι πάντα η πρώτη μας προτεραιότητα. Γι’ αυτό όλη η ομάδα μας αποκτά ιδιωτική ιατρική ασφάλιση. Μπορείς να προσθέσεις και την οικογένειά σου.
• Κουπόνια τροφίμων για τις αγορές σου από τα καταστήματά μας.
Έλα στο #teamLidl!
Είσαι το επόμενο κεφάλαιο του success story μας; Κάνε την αίτησή σου εδώ https://team.lidl.gr/jobs/ypallilos-apothikis-picker-sta-kalyvia-attikis-327783 και γίνε μέρος του #teamLidl, της πιο δυναμικής ομάδας στο #retail.
Η εταιρεία N.A.S Premium Services με πολυετή εμπειρία και εξειδίκευση στον τομέα υπηρεσιών ασφαλείας, προσλαμβάνει άμεσα προσωπικό για την κάλυψη θέσεων φυλάκων - security για την ευρύτερη περιοχή της Παιανίας.
Απαιτούμενα Προσόντα :
• Άδεια εργασίας Security σε ισχύ
• Δυνατότητα για πλήρη απασχόληση σε κυλιόμενες βάρδιες
Η εταιρεία προσφέρει :
• Δυναμικό και αξιόπιστο περιβάλλον εργασίας
• Μόνιμη και Σταθερή Απασχόληση
• Bonus σύστασης φίλου (υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις )
Γίνε και εσύ μέλος της ομάδα μας ,αρκεί μόνο να μας στείλεις το βιογραφικό σου στο email : hr2.naspremium@gmail.comή επικοινώνησε μαζί μας στα τηλέφωνα 2112120564 και 6931000440 ώρες 10:00 με 16:00 καθημερινά.
Για όλες τις αιτήσεις θα τηρηθεί εμπιστευτικότητα.
Η εταιρεία LERIDIS SA με έδρα την Παιανία, ηγέτιδα στο χώρο των εκτυπώσεων και των εκτυπωμένων κατασκευών, αναζητά συνεργάτη για τη στελέχωση του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών.
Καθήκοντα:
• Επικοινωνία με πελάτες
• Ανάλυση και εκτίμηση αναγκών
• Διεκπεραίωση του αιτήματος, με συντονισμό όλων των εμπλεκόμενων τμημάτων
• After sales service
Προσόντα:
• Πτυχίο ΑΕΙ
• Απαραίτητη εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
• Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ (word, excel)
• Γνώσεις γραφιστικών προγραμμάτων (προαιρετικά)
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν τα βιογραφικά τους στο cv@leridis.gr
Εταιρεία στην Παιανία e-shop ζητεί υπάλληλο, για τηλεφωνική εξυπηρέτηση, λήψη παραγγελιών, τιμολόγηση, καλή γνώση Η/Υ, επιθυμητή προϋπηρεσία, βιογραφικά στο e-mail hr@unimax.gr.
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΟΣ – ΟΔΗΓΟΣ από εταιρεία διανομών ποτών αναψυκτικών
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ στο e-mail: warehouse@yeservices.gr
Πρόσληψη προσωπικού για κάλυψη κατεπειγουσών εποχικών αναγκών – Περίοδος 2023
Ανακοίνωση ΣΠΑΥ για την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την κάλυψη κατεπειγουσών εποχικών αναγκών για την αντιπυρική περίοδο 2023, διάρκειας τεσσάρων (4) μηνών.
Η Rafarm κατέχει έναν δυναμικό ρόλο στη φαρμακευτική βιομηχανία από την ίδρυσή της (1974) έως σήμερα. Πρόκειται για μία ελληνική εταιρεία με πολυεθνικό προσανατολισμό με περισσότερα από 150 διαφορετικά φαρμακευτικά προϊόντα. Με πωλήσεις που την κατατάσσουν ανάμεσα στις 5 μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες φαρμάκου, εξαγωγές και συνεργασίες στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο, έχει εδραιώσει τη θέση στην αγορά του φαρμάκου διεθνώς.
Περιγραφή κύριων αρμοδιοτήτων της θέσης:
• Εκτέλεση του προγράμματος παραγωγής φαρμακευτικών προϊόντων
• Χειρισμός των μηχανών παραγωγής και συσκευασίας με πλήρη κατανόηση της
λειτουργίας τους
• Τήρηση κανόνων διασφάλισης ποιότητας και διαδικασιών υγιεινής και ασφάλειας
βάσει των προτύπων που ισχύουν στη φαρμακοβιομηχανία
• Εναλλασσόμενο πρόγραμμα βαρδιών (06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00)
Απαιτούμενες Γνώσεις και Δεξιότητες:
• Απόφοιτοι Λυκείου / Τεχνικού Λυκείου/ ΙΕΚ
• Επιθυμητή προϋπηρεσία τουλάχιστον 1 έτους σε αντίστοιχη θέση, κατά προτίμηση
σε βιομηχανία φαρμάκου ή τρόφιμου
• Δυνατότητα εργασίας οπωσδήποτε και σε νυχτερινή βάρδια
• Ικανότητα αποτελεσματικής ομαδικής εργασίας και συνεργασίας
• Προσοχή στη λεπτομέρεια και ικανότητα τήρησης διαδικασιών
• Συνέπεια και επαγγελματισμός
Η εταιρεία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο παροχών, συνεχή εκπαίδευση και προοπτικές εξέλιξης σε έναν διαρκώς αναπτυσσόμενο οργανισμό.
Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις μπορούν αν στέλνουν τα βιογραφικά του στη διεύθυνση: hrdep@rafarm.gr
Περιγραφή θέσης:
Εργαζόμενους για την συλλογή παραγγελιών/ Picker
Η Market Ιn, 100% ελληνική αλυσίδα καταστημάτων Super Market με δίκτυο άνω των 237 καταστημάτων ανά την Ελλάδα και 3.600 εργαζόμενους, στο πλαίσιο της ανάπτυξής της και της επέκτασης των δραστηριοτήτων της επιθυμεί να προσλάβει για πλήρη απασχόληση στο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) στην Παιανία
Βασικές αρμοδιότητες:
• Προετοιμασία, συσκευασία των παραγγελιών βάσει των διαδικασιών της Εταιρείας
• Χειρισμός scanner για τη διασφάλιση της ποιότητας στη συλλογή των παραγγελιών και
την ορθή και έγκαιρη ενημέρωση των αποθεμάτων
• Παραλαβή, έλεγχος και ταξινόμηση στην αποθήκη
Απαραίτητες γνώσεις / δεξιότητες:
• Δίπλωμα οδήγησης Β΄ κατηγορίας
• Επιθυμητή η προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση οργανωμένης αποθήκης ή οργανωμένο
δίκτυο διανομής
• Πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας
• Υπευθυνότητα, συνέπεια και ακρίβεια
• Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες
Η Εταιρεία παρέχει:
• Δυναμικό εργασιακό περιβάλλον σε μια συνεχώς αναπτυσσομένη ελληνική Εταιρεία
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Ευκαιρίες εξέλιξης
Αποστολή του βιογραφικού σας για να γίνετε μέλος της πιο Market in ομάδας εδώ
Επισκεφθείτε μας στην εταιρική ιστοσελίδα http://www.market-in.gr/company.
Όλα τα βιογραφικά σημειώματα θα εξεταστούν με απόλυτη εχεμύθεια, ενώ θα απαντηθούν οι υποψηφιότητες που πληρούν τα παραπάνω κριτήρια.
Περιγραφή θέσης:
Ελεγκτής Ποιότητας - Quality Control Inspector
Η Micrel Ιατρικά Μηχανήματα ΑΕ, με έδρα στο Κορωπί, αναζητά άτομα για το Τμήμα Ποιοτικού Ελέγχου.
Η Micrel Ιατρικά Μηχανήματα ΑΕ ιδρύθηκε το 1980 στην Αθήνα και δραστηριοποιείται στον κλάδο της ιατρικής τεχνολογίας. Για περισσότερα από 40 χρόνια, η εταιρεία αναπτύσσει ιατρικές τεχνολογίες αιχμής και έχει αναδειχθεί σε μία από τις πιο γνωστές και σημαντικές εταιρείες στην εξειδικευμένη αγορά ιατρικών συσκευών έγχυσης φαρμάκων, ονομαζόμενες και «αντλίες έγχυσης». Σήμερα, ο κύκλος εργασιών προέρχεται από εξαγωγές σε περισσότερες από 50 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Ο συγκεκριμένος ρόλος περιλαμβάνει τα ακόλουθα καθήκοντα:
• Διενέργεια διαστασιολογικών, οπτικών και λειτουργικών ελέγχων διαφόρων πρώτων υλών,
συμπεριλαμβανομένων πλαστικών και ηλεκτρονικών εξαρτημάτων, από την παραλαβή μέχρι
την τελική επεξεργασία, σύμφωνα με τις οδηγίες έλεγχου και τις διαδικασίες ποιότητας.
• Διενέργεια οπτικών και λειτουργικών ελέγχων τελικών προϊόντων συμπεριλαμβανομένων
ιατρικών συσκευών και αποστειρωμένων αναλωσίμων.
• Καταγραφή των ενεργειών ελέγχου και των σχετικών αποτελεσμάτων σύμφωνα με τις οδηγίες
έλεγχου και τις διαδικασίες ποιότητας.
• Εφαρμογή καλών πρακτικών καταγραφής των παρατηρήσεων σύμφωνα με τις απαιτήσεις του
συστήματος διασφάλισης ποιότητας της εταιρείας.
• Ενημέρωση του προϊστάμενου ποιοτικού ελέγχου για θέματα και ευρήματα που χρήζουν
αναφοράς με βάση τις διαδικασίες ποιότητας.
Απαραίτητα προσόντα:
• Πτυχίο ΕΠΑΣ/ΕΠΑΛ, ΙΕΚ, ή ΤΕΙ σε ειδικότητες μηχανολογίας, ηλεκτρονικών, βιοϊατρικής,
τεχνικού ιατρικών οργάνων ή σε αντίστοιχο πεδίο.
• Τουλάχιστον 1 χρόνος προϋπηρεσία σε θέση ποιοτικού ελέγχου ή 3 χρόνια σε θέση
παραγωγής στον ίδιο κλάδο.
• Εξοικείωση και εμπειρία στη χρήση μετρητικών εργαλείων (παχύμετρο, μικρόμετρο, κ.α.)
• Έμφαση στη λεπτομέρεια και ικανότητα ανάλυσης δεδομένων.
• Πολύ καλή γνώση εφαρμογών MS Office.
• Πολύ καλή γνώση Αγγλικών.
• Επιθυμητή η εξοικείωση με ERP συστήματα.
Η εταιρεία παρέχει
• Μεταφορά από και προς την εταιρεία με εταιρικό πούλμαν (σύνδεση με μετρό Δουκίσσης
Πλακεντίας)
• Διατακτικές σίτισης
• Ετήσιο Bonus
Στείλτε μας το βιογραφικό σας στο careers@micrelmed.com αναφέροντας τον κωδικό της θέσης QCI2023
Περιγραφή θέσης:
Η Grand S.A. (Coffee Berry) μία από τις μεγαλύτερες 100% Ελληνικές Εταιρείες στο χώρο καφεστίασης, στα πλαίσια της συνεχούς ανάπτυξης και βελτίωσης της παραγωγικής διαδικασίας αναζητά:
Χειριστή Γραμμών Παραγωγής
Με έδρα το εργοστάσιο μας στο Κορωπί, Αττικής
Κωδικός: ΧΠ 08/22
Αρμοδιότητες
• Προετοιμασία, ρύθμιση και χειρισμός μηχανών παραγωγής.
• Συνεργασία με το Τεχνικό Τμήμα, με στόχο την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία της παραγωγικής
διαδικασίας.
• Διασφάλιση εφαρμογής Κανόνων Υγιεινής και Ασφάλειας.
• Τήρηση προγράμματος καθαριότητας στον χώρο ευθύνης.
• Συμμετοχή στη βελτίωση της παραγωγικής διαδικασίας.
Προφίλ Υποψηφίου
• Απόφοιτος ΕΠΑΛ / ΙΕΚ / ΤΕΙ μηχανολογικής κατεύθυνσης.
• Προϋπηρεσία 2 ετών σε αντίστοιχη θέση κατά προτίμηση σε βιομηχανία τροφίμων ή φαρμάκων.
• Επιθυμητή γνώση Αγγλικών.
• Επιθυμητή γνώση MS Office.
• Υπευθυνότητα, ευελιξία, προθυμία, ομαδικό πνεύμα.
• Σταθερό πακέτο αποδοχών και μόνιμη εργασία.
• Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες.
Αποστολή Βιογραφικών: hr@grand.gr (Υποχρεωτική αναγραφή κωδικού ΧΠ 08/22, στο θέμα του ηλεκτρονικού μηνύματος)
GRAND SA, ΘΕΣΗ ΝΙΣΙΖΑ, ΚΑΡΕΛΑ, ΚΟΡΩΠΙ – ΤΗΛ. 210-2241500
http://www.grand.gr/
Περιγραφή θέσης:
Υπάλληλος Ταξινόμησης Εμπορευμάτων στα Καλύβια Αττικής
Ποιοι είμαστε
Πάνω από 6500 άνθρωποι, 4 περιφέρειες, 5 logistics centers και περισσότερα από 230 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Και παρόλ’ αυτά, η αγαπημένη μας λέξη είναι το «μαζί». Μαζί πετυχαίνουμε τους στόχους μας. Μαζί μας εξελίσσεσαι. Μαθαίνουμε ασταμάτητα, ξεπερνάμε τον εαυτό μας, χτίζουμε το μέλλον μας. Γινόμαστε όλα όσα είμαστε, χάρη σε σένα!
Θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας; Ψάχνουμε Υπάλληλο ταξινόμησης των εμπορευμάτων μας!
Η θέση
Όλα μας τα εμπορεύματα περνάνε από τα χέρια σου! Συντονίζεις τις παραγγελίες και τις αποστολές τους μαζί με μια ομάδα περίπου 100 ατόμων. Με στόχο: την καθημερινή τροφοδοσία των καταστημάτων μας.
Μια μέρα στη δουλειά
Εδώ ξεπερνάμε τον εαυτό μας κάθε μέρα. Και αυτό ξεκινάει από τα πιο μικρά και καθημερινά μας καθήκοντα. Φαντάσου μια μέρα σου στη δουλειά:
• Είσαι η ψυχή της αποθήκης! Κάτω από όλες τις συνθήκες και… θερμοκρασίες. Τα εμπορεύματά μας περνάνε από εσένα πριν από όλους.
• Γνωρίζεις πάντα τι προϊόντα υπάρχουν στην αποθήκη, ποια πρέπει να φύγουν με τις παραγγελίες και ποια έχουν επιστραφεί. Μας υποστηρίζεις και μας βοηθάς ακόμα και στις απογραφές μας.
• Τα βήματα που ακολουθείς είναι συνήθως τα εξής: παίρνεις τις παραγγελίες - και μάλιστα μέσα από ένα εξελιγμένο σύστημα φωνητικών εντολών! -, επιλέγεις τα προϊόντα από τις παλέτες και σχηματίζεις νέες παλέτες έτοιμες να πάνε στο κατάστημα.
• Δουλεύεις σε ομάδα. Και αυτή δεν είναι μικρή, μπορεί να φτάσει και τα 100 άτομα.
Είσαι αυτό που ψάχνουμε;
Πτυχίο και προϋπηρεσία; Δεν είναι απαραίτητα. Θέλουμε μόνο να αγαπάς το εμπόριο. Αν βέβαια έχεις και σχετική εμπειρία σε αποθήκες ή logistics centers, μιλάμε για μεγάλο ταλέντο! Η χειρωνακτική εργασία δε σε τρομάζει, ξέρεις ότι θα χρειαστεί. Το πρόγραμμά σου είναι ευέλικτο και ανοιχτό σε διαφορετικές βάρδιες - με βάση πρόγραμμα που θα ξέρεις πολλές μέρες πριν. Όλοι μιλάνε για την ευγένεια σου: μπορείς εύκολα να γίνεις το επόμενο αγαπημένο πρόσωπο της ομάδας.
Τι σου προσφέρουμε εμείς
Ξέρουμε πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε την ομάδα. Είμαστε ο No1 Employer of Choice για το 2020 και ταυτόχρονα έχουμε πάρει το Βραβείο Κορυφαίου Εργοδότη για 6η συνεχόμενη χρονιά. Γιατί δε σταματάμε ποτέ να προσπαθούμε. Μαζί μας, θα βρεις όλα τα παρακάτω:
• Αρχικό μηνιαίο μικτό μισθό στα 885€ το μήνα (πλήρης απασχόληση).
• Πρόγραμμα εκπαίδευσης ενός μήνα: πριν μπεις στα βαθιά, φροντίζουμε να μάθεις όσα χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις δουλειά την επόμενη μέρα! Φυσικά και πληρώνεσαι παράλληλα.
• Ιδιωτική ιατρική ασφάλιση. Η υγεία σου είναι πάντα η πρώτη μας προτεραιότητα. Γι’ αυτό όλη η ομάδα μας αποκτά ιδιωτική ιατρική ασφάλιση. Μπορείς να προσθέσεις και την οικογένειά σου.
• Κάρτα απεριορίστων διαδρομών ΟΣΕ καθώς και εταιρικό λεωφορείο ώστε η διαδρομή από και προς το Logistics Center μας να είναι πιο εύκολη.
• Κουπόνια τροφίμων 2 φορές τον χρόνο: για τα Χριστουγεννιάτικα και Πασχαλινά σου τραπέζια.
• Την ασφάλεια και τη σιγουριά του να δουλεύεις σε ένα 100% προστατευμένο περιβάλλον ακόμα και στην περίοδο της πανδημίας. Και δεν το λέμε μόνο εμείς: είναι και επίσημο.
Έλα στο #teamLidl!
Κάνε την αίτησή σου εδώ https://team.lidl.gr/jobs/ypallilos-taxinomisis-emporefmaton-sta-kalyvia-attikis-283172 και γίνε μέρος του #teamLidl, της πιο δυναμικής ομάδας στο #retail.